Thursday, October 31, 2013

Purchases at the Sewing Festival autumn 2013 - 2

Jag berättade ju i ett tidigare inlägg att jag även köpt mönster och tyg. Här är en liten närbild på de två tomtemönster jag köpte.
I told you in a previous post that I also bought patterns and some fabrics. Here's a little close-up on the Santa patterns.

Här ser ni de bruna beige tygerna jag köpte, visst är de fina?
            Here you can see the brown beige fabrics I bought, don’t you think they look nice together?
Men jag höll nästan på att glömma det jag tittat på under ett par månader - tygpacke + mönster till “No 64”. Ser ni att till och med påsen har en lite etikett som matchar mönstret?
But then I almost forgot the fabric and pattern pack of “No 64” I’ve been looking at for a couple of months. Have you noticed that even the paper bag has a label matching the pattern?
Här är en närbild på tygerna. Precis mina färger.
Here is a close up of the fabrics. My colors exactly.

2 comments:

  1. Nu har du lite att göra, snygga tyger och trevliga mönster som du köpt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det har jag, i värsta fall får man väl klappa på tygerna ett tag :-)

      Lotta

      Delete