Friday, October 25, 2013

Sewing Festival Autumn 2013 – 1


I dag har jag gjort något så roligt som varit på Syfestivalen hela dagen. Jag har sytt, broderat och pratat med anda likasinnade. Så roligt.
Dessutom har jag haft det stora nöjet att umgås med de jättetrevliga damerna från Husqvarna Viking igen.
Det är alltid roligt att se hur de saker man ser på hemsidor ser ut i verkligheten. Därför tänkte jag under de kommande dagarna visa och berätta lite vad jag upplevt.
Today I have done something really fun – I have spent all day on  the Sewing Festival. I have sewn, embroidered and talked with other like-minded people. So much fun.
In addition, I had the great pleasure to spend time with the really nice ladies from Husqvarna Viking again.
It's always fun to see how the things you see on the home pages looks like in reality. Therefore I thought in the coming days I would show and tell you a little what I experienced.

The photo was taken at the Husqvarna Viking booth
Här ser ni en fåtölj som är ett helt konstverk.
Here is a chair that is a completely work of art.

The photo was taken at the Husqvarna Viking booth
Likaså sittkudden och den lilla runda kudden.
Likewise, the seat cushion and the small round pillow.

The photo was taken at the Husqvarna Viking booth
Det finns ingen hejd på vad man kan brodera på – stövlar till exempel.
Ser ni mattan som stövlarna står på? Jätteläckra bokstäver med ett mönster i form av hjärtan.
There is no limit to what you can embroider on - boots, for example.
Do you see the carpet that the boots are on? Giant adorable lettering with a pattern in the shape of hearts.

The photo was taken at the Husqvarna Viking booth
Eller som min påhittiga återförsäljare gjort – sytt en kjol av möbeltyg …
Or, as my inventive dealer has made ​​- sewn a skirt of upholstery fabric

The photo was taken at the Husqvarna Viking booth
…och fällt in ett jättesnyggt broderi.
… and folded in a really neat embroidery.

Själv har jag broderat skosulor, tomtar, och halmbockar i olika skepnader som ni ska få se mer av sedan.
I myself have embroidered insoles, Santas, and straw goats in different shapes, as you'll be seeing more of later.

No comments:

Post a Comment