Sunday, October 27, 2013

Sewing Festival Autumn 2013 – 3

Dagens rapport från Syfestivalen blir några bilder från en av de, i mitt tycke, vackraste och mest smakfulla montrarna på mässan – Tyger & Ting. Ser ni, till och med tygerna håller på något sätt samma färgskala som alla de vackra bonaderna. Det är som allt bara blir en enda smakfull enhet.
Today's report from the Sewing Festival are a few photos from one of the, in my opinion, most beautiful and tasteful booths at the fair - Tyger & Ting. Can you see, even the fabrics are somehow in the same color scheme as all the beautiful wall hangings. It's like everything just becomes one single tasteful unit.


Det märks att det inte är långt till jul. Jag köpte mönster till de små tomtarna som står och pussas under misteln samt den med alla tomtarna ovanför.
You can tell that Christmas is not far away. I bought the pattern with the little gnomes that are kissing under the mistletoe as well as all the Santa’s waving above it.

Jättecharmiga tomtar i en hylla.
Charming Santa’s on a shelf.

De här vackra tygerna kunde jag absolut inte motstå. Det blev en av varje. De är bara ljuvliga, eller hur? Se vad de gjort med dessa tyger i deras blogg.
Jag hoppas ni tyckt om titten och fått lite inspiration. Naturligtvis fanns det jättemycket fint från andra utställare att titta på men det jag nu visat var nog mina favoriter.
These have beautiful fabrics, I could absolutely not resist. I got one of each. They are just lovely, aren't they? You can see what they made from them in their blog.
I hope you enjoyed the peek and got some inspiration. Of course there were a lot of nice stuff from other exhibitors to look at but what I now have shown was probably my favorites.

dag har jag bland annat sytt knappar i ullfilt. Visst blev de fina?
I kommande nästa blogginlägg ska ni få se lite mer av det jag sytt och nu har jag verkligen kommit i julstämning J
Today I have among other things sewn buttons in wool felt. They sure look nice, don't you think?
In some coming blog posts you will see some more of what I have sewn and now I've really got into the holiday spirit J

4 comments:

  1. Tack för din rapport nu väntar jag på morgondagens blogg hos dig ..men också hos mig!!Bambikramar

    ReplyDelete
  2. Tusen tack för jättefint inlägg! OCH tack för fina knapptipset, vill gå kurs hos dig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen tack själv, oj det var en komplimang som heter duga.

      Lotta

      Delete