Saturday, November 23, 2013

”VIP gathering in a cave”… - 2

Gissade ni rätt? Det är reflex tyg och av det tänkte jag skapa reflexer. Men det ska jag visa senare.
Did you guess right? It's reflective fabric and I thought I would create some reflectors. But I will show more later.
I övrigt så resulterade besöket i "Symaskinsgrottan" i inköp av lite Metallictråd. Nu fanns det 500 meters rullar vilket är väldigt praktiskt om man som jag tänkt göra ”Lace figurer”.
Otherwise the visit to “Symaskinsgrottan” resulted in some purchase of Metallic thread. Now there were 500 meter spools of Metallic thread which is very handy if you, like me, are supposed embroider free standing "Lace".
Har ni sett denna vita Metallic tråd?
Have you seen this white metallic thread?
Den var väldigt svår att fotografera, men ni kanske ser ändå hur den glimmar.
It was very difficult to photograph, but you may still see how it glitters.
30 wt Bomullstråd – så perfekt till ullfilt.
30 wt Cotton thread - so perfect for wool felt.
Några extra magneter till Metallic bågen. Sen höll jag faktiskt på att göra något så tokigt som att sy mig i fingret men som tur var tog R foten den värsta smällen så det blev till att köpa en ny.
A few extra magnets to the Metallic Hoop. Then I actually almost did something so stupid as to almost sew in my finger but luckily the R foot took the worst blow so I had to buy a new one.
Men det mest ”udda” jag köpte denna kväll var denna ”ostrivare” från Tupperware. Tänk så mycket bra saker man kan köpa i en symaskinsaffär :-)
But the most "odd" thing I bought this evening was this "cheese grater" from Tupperware. Just think how much good stuff you can buy in a sewing machine shop :-)

No comments:

Post a Comment