Monday, December 2, 2013

More Lace

På något sätt tycks alltid några av mina ”Spets dekorationer” försvinna varje år.
Somehow it always seems a few of my "Lace Ornaments" disappear every year.
Så döm om min förvåning när jag hittade ytterligare några underbara spetsmotiv - inslagna i en lite plastpåse.
So imagine my surprise when I found these gorgeous lace motifs as well - wrapped in a little plastic bag. 
Alla dessa tre har jag fått av en god vän och som ni ser så matchar de varandra. Tack snälla du - jag uppskattar dem verkligen!
Förutom de jag hittade i lådan och tvättade och de jag visat i detta blogginlägg, så tänker jag nog göra några till.
Vet ni förresten hur man broderar "Free standing Lace" (fristående spetsmotiv)? Jag har skrivit lite om det i det här blogginlägget.
All three of these have been given to me by a good friend and as you can see they match each other. Thank you my dear friend - I really appreciate these!
In addition to those I found in the drawer and washed and these I have shown you in this blog post, I think I'll probably do a few more.
Do you know how to embroider these "Free standing Lace Motivs"? I've written a bit about it in this blog post.

No comments:

Post a Comment