Wednesday, December 4, 2013

Past times?

Man hittar en massa saker samtidigt som man söker efter andra – som exempelvis det här bokmärket. Jag gjorde det för ett antal år sedan.
Böcker - är det något som kommer att användas om några år? Idag läser vi saker på datorn, smartphones, surfplattor ...
You find a lot of things while searching for others - like this bookmark. I made it a number of years ago.
Books - is that something that will be used in a few years? Today we read things on the computer, smartphones, tablets ...
Kommer böcker vara något som kommer att påminna oss om svunna tider?
Will books be something that will remind us of past times?

2 comments:

  1. Jag läser bara riktiga böcker som jag kan bläddra i sittande i en skön fåtölj. Vill inte sitta framför datorn på en kontorsstol och glo på en skärm. Att läsa en trevlig bok ska vara avkoppling både för kropp och själ.

    ReplyDelete
  2. Ditt sydda bokmärke var rart, tycker jag.
    Det gav mig en ide´om ett "syprojekt". Så kul!

    Dollandesign

    ReplyDelete