Thursday, January 16, 2014

Planning and thinking

Planera, fundera och sedan fundera igen. Det är vad jag gjort de senaste dagarna.
Ska jag sy en klänning eller ett fodral till min surfplatta?
Vilket material ska jag sy det i? 
Ska jag ha broderier på det?
Nu tror jag i alla fall att jag bestämt mig och tro det eller ej men ni kommer inte att känna igen broderiet som är på utsidan av detta brodérkort när ni ser fodralet. Det finns nämligen en hel del andra fina broderier när man börjar bläddra i häftet.
Planning, thinking and then thinking again. That's what I've done the last couple of days.
Should I sew a dress or a cover for my tablet?
What kind of material should I make it in? 
Should I have embroidery on it?
Now I believe that I have decided what to do, and believe it or not but you will not recognize the embroidery that is on the outside of this embroidery card with what will be on the cover for my tablet. There are a lot of other nice embroideries when you start to flip through the booklet.
Designs: #262 All Over Embroidery from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment