Sunday, February 2, 2014

Just in case


En enkel necessär gjord av 2 bitar tyg och ett blixtlås. Varför ska man krångla till det?
A simple toilet bag made ​​of two pieces of fabric and one zipper. Why complicate things?

Kom ni ihåg att jag var på IKEA härom veckan och köpte lite saker jag skulle ha till framtida projekt? Detta är det första som blev av en av tygbitarna i tygpacken ”FINURLIG” jag köpte.
Do you remember that I was at IKEA last week and bought some things I would have for future projects? This is the first thing that became one of the pieces of fabric in the fabric pack ”FINURLIG” I bought.

Baksidan är enkel och det är bara tyget som syns.
The reverse side is simple and only exposes the fabric.

För att göra den lite roligare så broderade jag på en etikett och sedan lade jag till text i 6 D Embroidery Extra.
To make it a little more fun I embroidered on a label and then I added the text in 6 D Embroidery Extra.

Här ser ni en närbild på etiketten. Men titta även här hur man kan göra med dessa etiketter. Jag blir så frestad så nu måste jag gå och baka något själv.
Men i kommande blogginlägg ska jag visa hur enkelt det är att göra denna lilla ofodrade väska. Det är bra att ha ”bra att ha” saker samlade.
Here you see a close up of the label. But look here how one can do with these labels. I get so tempted so now I have to go and bake something myself.
But in the next blog post I will show you how easy it is to make this small unlined bag. It's good to have those "just in case" things in one place.

Designs:  Doodle Frames by Stickbaer.de
6D Embroidery Software is from Husqvarna Viking

4 comments: