Monday, February 3, 2014

”Show and Tell Monday”

Eftersom jag gärna vill visa upp två saker hos Eva “BambiSyr” på hennes ”Visa och Berätta måndag” så tänkte jag göra ett mini-inlägg om detta.
Först ut är det roliga halsbandet av tyg som jag blev inspirerad av att sy när jag såg en beskrivning på Panduro Hobby.
Den blev i flera delar :                    1               2                3                4

Since I would like to show off two things at Eva "BambiSyr" on her "Show and Tell Monday" I thought I would do a mini blog post about this.
First up is the fun necklace of fabric I was inspired to sew when I saw a description on Panduro Hobby.
It was in several parts:                   1               2                3                4

Sedan har jag påbörjar flera projekt från de inköp jag gjorde på IKEA förra söndagen. En liten väska/necessär kan jag visa upp och som sagt man behöver inte komplicera saker i onödan.                

Since I have started several projects from the purchases I made at IKEA last Sunday. A small bag / toiletry bag, I can show and like I said you do not need to complicate things unnecessarily.

1 comment:

  1. Du blev Insirerad och vad tro du vi blir....ännu mer INSPIRERAD!!Vilken kul ide´ att sy ett halsband.Tack för du länkar idag till Visa och Berätta ,måndag!!Bambikram

    ReplyDelete