Monday, February 10, 2014

Show and Tell Monday

 
Till denna veckas ”Visa och berätta” hos BambiSyr tänkte jag länka till den serie jag gjort på att sy ett litet jätteenkelt fodral / necessär i tre delar.
For this week's "Show and Tell" at BambiSyr thought I'd link to the series I made about sewing a small very simple case / makeup bag in three parts.
1                2                3
 
Sedan har jag sytt handdukar och det gör jag med mitt jättesmarta lilla hörn. En mycket detaljerad beskrivning finns i fem delar.
Then I've stitched towels and I do that with my really smart little corner. A very detailed description is available in five parts.
1                2                3                4                5

Här är två av handdukarna, med en romantisk touch broderade med korsstygn.
Handdukar med Rosenbård och Handdukar med små Muffins.

Here are two of the towels, with a romantic touch embroidered with cross-stitch.
Towel with Rose Border and Towel with small Cupcakes.

2 comments:

  1. Underbara handdukar du sytt och ditt fodral är också riktigt INSPIRERANDE!!Tack för du länkar idag till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    ReplyDelete
  2. Jättesöta handdukar. Ska leta upp beskrivningen på ditt smarta hörn en dag när jag inte är lika trött i huvudet. Må så gott.

    ReplyDelete