Thursday, March 27, 2014

One bumblebee does not make a summer...

En humla gör ingen sommar…
Det är definitivt inte sommar ännu men nu har jag haft min dörrkrans från i julas hängande på dörren i 3 månader och det är faktiskt dags att byta den.
Kanske ska jag göra en dörrkrans med humlor eller så ska jag använda dessa humlor till något annat. Jag har inte bestämt ännu.
One bumblebee does not make a summer...
It's definitely not summer yet but now I have had my door wreath from last Christmas, hanging on the door for 3 months and it is actually time to replace it.
Maybe I'll make a door wreath with bumblebees or I'll use these bumblebees for something else. I have not decided yet.

Humlorna är ifrån ett gammal nummer av ”Fatquarter” och mönstret är gjort av ”Tyger & Ting”.
The bumblebees are from an old issue of "Fatquarter" and the pattern is done by "Tyger & Ting".

No comments:

Post a Comment