Monday, March 31, 2014

Show and Tell Monday March 31, 2014

Den här helgen har vi haft ett riktigt fint vårväder. Vi har planterat lite nya blommor. Ännu har det inte kommit så mycket i trädgården.
This weekend we had really nice spring weather. We have planted some new flowers. Yet there has not been so much in the garden.

Man kan se att tulpanerna börjar komma – bara inte rådjuren hinner före.
Jag har sytt både på lördagen och söndagen. Tyvärr har jag inte haft riktigt "flyt" och jag kan inte visa upp det jag sytt ännu. Ibland är det bara som förgjort men då får man "lösa problemet".
Men en trevlig utflykt till IKEA blev det. Vad jag köpte ska jag visa i ett separat blogginlägg.
One can see that the tulips are starting to come - I just hope the deer doesn't get to them before they bloom.
I have sewn on both Saturday and Sunday. Unfortunately things didn't go just as I planned so I cannot show off what I sewed yet. Sometimes things just don't go as planned and then you have to solve the problem.
But a nice trip to IKEA was on the agenda. What I bought you will I see in a separate blog post.

Eftersom det är Måndag tänkte jag länka till Eva – BambiSyr’s "Show and Tell". 
Det som jag vill visa denna vecka är de jättepraktiska sladdhållare jag sytt efter att ha hittat denna magnifika sak på en blogg jag läser. Jag har länkat till den bloggen i mitt inlägg.
Since it's Monday, I will link to Eva -BambiSyr's "Show and Tell".
What I want to show this week is the very handy cord holder I sewed after finding this magnificent thing on a blog I read. I have linked to that blog in my blog post.

Men man kan även sy mindre varianter som då passar till mobiltelefonens hörlurar.
But you can also sew smaller versions which then fits to the mobile phone headphones.


1 comment: