Saturday, April 19, 2014

Glad Påsk - Happy Easter - 1

Påskafton – dimmigt – vaknade tidigt …
Nej, jag vaknade inte för att hitta Påskägg men däremot fick jag en idé som jag var tvungen att pröva.
En enkel liten kyckling gjord i 6 D Embroidery Software. Men kan ni se hur jag gjort den?
Jag kan avslöja att det går inte åt speciellt mycket tråd …kanske kommer det ytterligare ”Påskägg” under dagen.
Easter Saturday – Misty – woke up early ...
No, I didn’t wake up to find any Easter eggs but I got a idea that I had to try.
A simple little chicken made in 6 D Embroidery Software. But can you see how I’ve done it?
I can reveal that it doesn't use much thread ... maybe you will find some more "Easter eggs" throughout the day. 

6D Embroidery Software is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment