Friday, June 6, 2014

Bigger purse for ….?

Nu fick jag användning av mitt egengjorda tyg. Även om det ser ut som om väskan är quiltad ITH (in-the-hoop) så har jag använt de tygbitar jag visade här precis som om det vore vanligt tyg. Den är broderad med 30 wt bomullstråd så korsstygnen ser nästan handgjorda ut.
Now I got use of my self-made fabric. Although it looks as if the bag is quilted ITH (in-the-hoop) I used the pieces of fabric I showed here just as if it was a usual fabric. It is embroidered with 30 wt Embroidery thread so the cross-stitch looks almost hand made.

Den här necessären är lite större än den förra och här använde jag även hårsnoddarna för att göra en ögla att trä runt knappen så den kan stängas. Necessären är fodrat med ett ljuvligt rosa Tilda-tyg. 
This purse is a little bigger than the last one and here I also used elastic hair bands to make a loop to put around the button so it can be closed. The purse is lined with a lovely pink Tilda-fabric. 

Andra rosa saker är de vackra Rhododendron blommorna jag tog några bilder på tidigt en morgon när det regnat.
Other pink things are the beautiful Rhododendron flowers I took some photos of early one morning when it had rained.

Visst är de vackra, håller ni inte med?
They sure are beautiful, don’t you agree?

Designs:  Große Taschenspielereien from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment