Tuesday, July 15, 2014

Collecting fabrics for a BOM - 1

Under den senaste veckan har jag sorterat, letat och även köpt tyger. Nu tror jag att jag har en hel del av de tyger jag behöver även om det blev några fler idag. Här ett beige tyg.
During the last week I have sorted, searched, and also bought fabrics. Now I think I have a lot of the fabrics I need even though it got a few more today. Here a beige fabric.

För en tid sedan fick jag hem alla mönster till AnnAKA’s Quiltedamens Julekalender. Här behövs det sannerligen en hel del tyger även om det inte alltid är jättestora bitar.
Some time ago I got all the patterns to AnnAKA's “Quiltedamens Christmas calendar”. This is a BOM where lots of different fabrics even if not always huge pieces are needed.

Här är några gråa tyger som kommer väl till pass. Men eftersom det blir svårt att hitta alla tyger tänkte jag även försöka mig på att ”tillverka eget tyg”. Hur? Ja, jag kan ju avslöja att jag tänker använda mitt 6 D Embroidery Software.
Here are some gray fabrics that comes in handy. But since it will be difficult to find all the fabrics I thought I’d try to “make my own fabric". How? Well, I can reveal that I intend to use my 6 D Embroidery Software.

No comments:

Post a Comment