Wednesday, July 9, 2014

Summer and 30 degrees C

Det är varmt och då menar jag riktigt varmt. Luften står nästan stilla.
När jag cyklat till jobbet så är jag helt ”slut”. Till och med djuren i trädgården tar det väldigt lugnt.
I går så jag något som förbryllade mig. Det var massa blå blommor på marken.
It's hot and I mean really hot. It feels like the air is almost still.
When I’ve biked to work I am completely "exhausted". Even the animals in the garden are just resting in the shadows of the trees.
Yesterday I saw something that puzzled me. There were lots of blue flowers on the ground.

Först förstod jag inte vad det var innan jag tittade på de rosa blommorna som stod bredvid – det var från dem.
At first I did not understand what it was until I looked at the pink blossoms that stood by — it was from them.

Det känns som om en lagom uppgift de närmaste dagarna (det är ju fotbolls VM också så det blir sena kvällar) blir att läsa den ”Inspiration” (sömnadstidning) jag prenumererar på och som kom igår.
It feels like a moderate task in the next few days (it's football WORLD CUP as well so it is late nights) will be to read the "Inspiration" (sewing magazine) I subscribe to and which came yesterday.

No comments:

Post a Comment