Saturday, October 11, 2014

C as in Cat - 2


Här ser ni även att jag satt på en nyckelring så jag kan hänga den på väskan. Eller jag kan ju ha nycklar på den också. Jag gillar att baksidan är helt ren - det ser väldigt snyggt ut.
Here you see also that I have put on a key ring so I can hang it on my bag. Or I can actually have keys on it instead. I like that the back is completely clean - it looks very tidy.

Men även om broderiet är sött som det är så kan man göra det ännu häftigare. Visst blev det en betydligt busigare katt?
Jag tror faktiskt att jag ska göra ett litet hänge till. De gick ju superfort att göra.

But even if the embroidery is sweet as it is we can make it even cooler. Sure it became a significantly mischievous cat?
I actually think I will do another small pendant. They were really fast to make.

Designs: Taschenbaumeleien from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment