Wednesday, December 3, 2014

Small can sometimes be better and wrong can sometimes be right …

Ibland är “liten bättre”. Men även fel kan också visa sig vara riktigt bra. Ett exempel är denna sax. Jag beställde en sax för att jag ville ha en liten spetig sax som man kommer åt att klippa små trådar nära broderiet med. 
Sometimes "small is better". But even wrong can also turn out to be really good. An example is this pair of scissors. I ordered a pair of scissors because I wanted a smaller pointy pair of scissors to be able to cut small threads near the embroidery with. 

Men det var inte denna jag hade i åtanke. Men när den kom så insåg jag att hade jag vetat att denna fanns så hade jag absolut valt den. Så det kan bli – slutet gott.
But it was not this I had in mind. But when it arrived I realized had I known that this one existed, I would definitely have chosen it. So it may be - the end good.

Jag tror att denna kan vara bra eftersom den är lite böjd.
I think this could be good because it is a little curved.

Så för maskinbroderi borde den vara perfekt. Ett faktum är att – bra redskap underlättar.
As for machine embroidery, it should be perfect. A fact is that – great tools make it easier.

No comments:

Post a Comment