Tuesday, December 2, 2014

XMAS - 6

Nu undrar ni säker – hur blev dörrkransen? 
Now you may ask - what does the door wreath look like? 

Här är bokstäverna som ska limmas fast på kransen. Undrar ni hur jag gjorde bokstäverna så kan jag berätta att de är gjorda i 6 D Design Creator och en liten tutorial hur de gjordes finns här.
Here are the letters that will be glued on the wreath. Are you wondering how I made the letters I can tell that they are made in 6 D Design Creator and a small tutorial how they were made is available here.

Jag limmade fast självhäftande möbeltassar på baksidan av bokstäverna så de skulle få lite avstånd från själva pinnarna. Sedan satte jag lim från en limpistol på själva möbeltassarna.
I glued self-adhesive floor protectors on the back of the letters so they could get some distance from the wreath. The I put glue from a hot glue gun on the floor protectors.

Lite band lindades runt resten av kransen och sedan så stack jag ner lite röda bär.
Some ribbon was wrapped around the rest of the wreath and then added some red berries.

Slutligen, så här blev den.
Finally, this is the finished result.

6 D Design Creator is part of the 6 D Embroidery Software (6 D Premier) from Husqvarna Viking 

No comments:

Post a Comment