Tuesday, February 3, 2015

Another Bib Necklace - 4

”The process of making up your mind”
Nu kommer det svåraste momentet och det är att avgöra hur och om jag ska ha några ytterligare detaljer på halsbandet. Det är fint som det är men...
Now comes the hardest part and that is to determine how and whether I'll have some more embellishments on the necklace. It is fine as it is but ...
... kanske skulle jag lägga dit några små glittrande stenar?
... maybe I should add some small glittering stones?
... eller pärlor? Är de för stora?
... or pearls? Are they too big?
... kanske lite mindre?
... maybe a little smaller?
... eller ännu mindre? Nej vet ni vad, detta får allt ligga till sig någon dag eller så. Då kan jag nämligen lägga dit några pärlor åt gången och sedan gå och titta på det.
... or even smaller? No, you know what, this may all be out a day or so. Then I can add some gems at a time and then go back and look at it.

Designs: Christmas Lace Kit from Husqvarna Viking
Bib Necklace Pattern from Mäde! by Kasia

1 comment:

  1. Ursnyggt! Du kommer säkert på vad som blir snyggast, själv hade jag valt stenar, men det är jag det:O)) Kram Immi

    ReplyDelete