Thursday, February 26, 2015

More Tilda stuff


Igår när jag var i stan gick jag förbi Panduro Hobby och naturligtvis föll jag för ännu en ny Tildasak. En börs med metallbygel.
Yesterday when I was in town I passed Panduro Hobby and of course I bought a new Tilda item. A purse with a metal purse frame.

Nu är kanske kitet lite dyrt men å andra sidan har jag sedan ett mönster och jag kan enbart köpa metallbygeln och sy i vilka tyger jag vill.
Ni ser kanske att aqua och turkos förekommer i många Tildasaker i vår.
Now, maybe the kit is a little expensive but on the other hand I have a pattern and I can then buy metal purse frame and sew with fabrics I want.
As you can see, aqua and turquoise occurs in many Tilda items this spring.

1 comment:

  1. Åh den är jag också så himla sugen på. Tänker precis som du - byglar kan man hitta billigt på nätet. Har du förresten sett att Panduro har stor rea igen? Många Tilda-tyger till riktigt bra priser.

    ReplyDelete