Tuesday, March 24, 2015

Easter in red - 1

Häromdagen letade jag efter ett tyg jag visste att jag skulle ha – någonstans…
Nu hittade jag inte det tyget utan ett annat jag köpt för flera år sedan – Berta från IKEA. Ett rödrutigt tyg som jag faktiskt inte kommer ihåg vad jag skulle ha det till.
The other day I was looking for a fabric I knew I had  - somewhere ...
Now, I did not find the fabric but another I bought several years ago - Berta from IKEA. A red plaid fabric that I actually do not remember what I intended to use for.
Visst blir det läckert om man kombinerar det med ett annat rödrosa tyg?
Don’t you think it will be gorgeous if you combine it with another red-pink fabric?
Lite hobbyfilt kan man använda till mycket.
Some hobby felt can be used for much.
Här har jag börjat sy vissa linjer i en design ni sett nyligen i min blogg. Men ändamål den här gången är något helt annat än vad den ursprungligen är tänkt för. Idén hittade jag på en Facebook-sida.
Vad det ska bli visar jag i morgon.
Here I have started to sew some lines in a design you have seen recently in my blog. But the purpose this time is something completely different than what it was originally intended. The idea I found on a Facebook page.
What it will be I'll show tomorrow.

No comments:

Post a Comment