Monday, April 6, 2015

Potholder ITH in 6 D Embroidery Extra – 3

När jag satt och valde designs för den grytlapp som jag ska göra en tutorial på fastnade jag för en design som bara är så otroligt “grym”. Tänk att man kan fastna för en design och bara tycka att den är så ”häftig”.
Egentligen är det en design som ska vara till ”Borders & Corners” men varför inte ta bort dessa märken och förstora den en aning så kan jag använda den till min grytlapp.
When I was looking for designs for the Potholder that I'll do a tutorial on I “fell for” a design that's just so incredibly "awesome". Imagine that you can "fall for" a design and just think it is so "cool". 
Actually, it is a design that is actually meant for "Borders & Corners" but why not delete those corners and enlarge it slightly so I can use it for my potholder.
Designen är från denna kollektion och visst är den somrig?
The design is from this collection and isn’t it summery?

Design: Mega Endless Borders & Corners from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment