Wednesday, May 20, 2015

A ship comes loaded….

Ett skepp kommer lastat. Med vadå? Jo, BOM nr 11 i Little Village Quilt serien. Nu är det bara ett enda block kvar så jag borde kanske börja fundera på vilka tyger jag ska ha runt mina beigea block. Hur jag ska kvilta dem och vilket baksidestyg jag ska ha.
A ship comes loaded. With what? Well, BOM No. 11 in the Little Village Quilt series. Now it's just one single block left so I might start thinking about what fabrics I will have around my beige blocks. How to quilt them and what backing I will use.
Den lilla fågeln har nu skaffat båt och har tagit skepparexamen – nåja han kanske tror det eftersom han har en så tjusig mössa på sig :-)
The little bird has now acquired a boat and took skipper exam - well, he may believe it because he has such a nifty cap on :-)
Sommar är glass och i varmt väder säljs säkert mycket glass.
Summer is ice cream and in the hot weather much ice cream is certainly sold.
Båten har vind i seglen och färgglada vimplar som fladdrar i vinden.
The boat has the wind in its sails and colorful pennants flapping in the wind.
Nu är det sommar och endast ett block kvar i denna BOM. Förresten jag ska visa er ett smart trick om man vill splitta detta block och vill veta var mitten ska vara på tyget. Men det tar vi nästa gång.
Now it is summer and only one block remains in this BOM. By the way, I'll show you a clever trick if you want to split this block and want to know where the center will be on the fabric. But let’s take that the next time.

Designs: Little Village Quilt BOM from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment