Monday, May 25, 2015

Another headband

Jag gillade verkligen hårbandet jag gjorde häromdagen. Ett alldeles utmärkt mönster och idé.
I really like the headband I did the other day. A really excellent pattern and idea.
I går visade jag ju hur jag sydde Omnimotion stitches på en lång remsa. Den använde jag till ena sidan av hårbandet.
Yesterday I showed the way I sewed Omnimotion stitches on a long strip. It got to be one side of the headband.
Mitt hårband går nu alltså att användas på bägge sidor och jag har egentligen fått två hårband. Ett svart med Omni stitches…
My head band can now be used on both sides and I've actually got two headbands. A black with Omni stitches ...
…och ett vitt med grå prickar på. Mönstret hittar ni på Pfaff’s Blogg. Eftersom det är Måndag så länkar jag till Bambi Syr Visa och Berätta
... and a white with gray dots. The pattern can be found on Pfaff's Blog.

3 comments:

  1. Tack Lotta för den INSPIRATION du ger oss alla idag på Visa och Berätta måndag och din länkning dit/Bambikram

    ReplyDelete
  2. Läckert hårband. Kul idé!
    Mia

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete