Monday, May 11, 2015

Finding inspiration - 2

Så här fint blev mitt örngott med en ny kant med broderade blommor.
This is how nice my pillowcase became with a new edge with embroidered flowers.
Det jag gillar med detta örngott är att det är lite längre. Kanske slipper jag att kudden ramlar ut.
What I like about this pillowcase is that it is a bit longer. Maybe it will prevent the cushion from falling out.
Tyvärr tycker jag att dagens örngott med en invikt kant inte håller kvar kudden så vi får se om detta är ett bättre alternativ.
Unfortunately, I think that today's pillowcases with a folded edge doesn't hold the pillow so we'll see if this is a better option.
Jag tycker att de lätta broderade blommorna är precis lagom till det blommiga tyget.
I think the light embroidered flowers are just gorgeous against the floral fabric.
Likaså är blommorna bedårande vackra.
Likewise, the flowers are adorable beautiful.
Det blir nog många vackra drömmar med huvudet vilandes på detta örngott.
It will probably be many beautiful dreams with the head resting on the pillow cases.
Designs: #231 Textured Quilting from Husqvarna Viking

1 comment: