Sunday, May 10, 2015

Mysterious stripes – 4

Men vad var då egentligen dessa designs till för? Jag har gjort ett armband men det var bara en tillfällighet att jag kom på att det kunde det användas till.
But what was then really these designs for? I've made a bracelet but it was just a coincidence that I came to think that it could be used for that.
Egentligen är det nyckelband att dekorera en nyckelring med. Just dessa tycker jag är superbra för att de är snabba och enkla att göra.
They are supposed to be lanyards to decorate a keychain with. These I think are great because they are quick and easy to make. 
Att sy på filt var också en bra ide för att kunna sy på tyg som raw edge applique.
To sew on felt was also a good idea to be able to sew on fabric as raw edge applique.
Bra presenter alltså.
Great gifts that is.
Men så blev det ytterligare ett armband bara för att jag tyckte det var en så himla bra idé.
But it was yet another bracelet just because I thought it was an amazingly good idea.


På Måndag länkar jag idén att använda nyckelringsdekorationer som armband till BambiSyr Visa och Berätta. Tidigare avsnitt hittar ni dagarna innan.
Designs: Schlüsselbänder from Stickbaer.de

1 comment:

  1. Tack för din INSPIRATION du ger oss alla idag på Visa och Berätta måndag och din länkning dit!!Bambikram

    ReplyDelete