Tuesday, June 30, 2015

A small key pouch using Zippers ITH - 1

Detta är det jag gjort som projekt av den tutorial jag haft om hur man gör när man syr in Blixtlås ITH.
Det blev ett litet nyckelfodral – In-the-Hoop (ITH).
This is what I have done as a project of the tutorial I had about how to sew Zippers ITH.
It is a small key case - In-the-Hoop (ITH).

Jag har stygnsatt allt i 6 D Design Creator och det baseras på den tidigare beskrivningen om hur man syr blixtlås ITH.
I have digitized it in 6 D Design Creator and it is based on the previous tutorial of how to sew zippers ITH.

Vill ni också sy en likadan? Då ska ni följa min serie om hur man gör denna som jag kommer börja i mitt nästa blogginlägg.
Do you also want to sew one? Then you must follow my series on how to do this which I will start in my next blog post.
Jag länkar även detta inlägg till BambiSyr som inspiration på ett litet sommarprojekt.
6 D Design Creator is part of 6 D Embroidery Software from Husqvarna Viking

2 comments:

  1. Tack Lotta för din länkning och inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag!!!Bambi

    ReplyDelete
  2. Så flott nøkkeletui du har laget. Jeg vil gjerne se ditt neste bloginnlegg om hvorda du lager de. :-)

    ReplyDelete