Tuesday, June 2, 2015

Can you tell … - 1

Kan ni gissa att jag gillar att sy? Jag tror inte det är så svårt att förstå. Jag är så lycklig att jag har en hobby som skänker mig så mycket glädje.
Can you guess that I like to sew? I don't think it is so difficult to understand. I am so lucky that I have a hobby that brings me so much joy.

Här har jag börjat sy ytterligare ett mobilfodral i ullfilt. Jag har broderat text ifrån 6 D Embroidery Extra och även använt en av de sk Super Designs som finns i form av en knappnål. Super Designs är speciella på så sätt att man exempelvis kan ändra storleken på dem, så det finns massor av möjligheter. För att få texten att framträda riktigt tydligt har jag använt en matt tråd – en vanlig sytråd samt även sytt två gånger. Mobilfodralet jag kommer att sy är samma som jag visat i denna lilla "tutorial". 
1                                 2                                 3   

Here I’ve started to sew another mobile phone case in wool felt. I have embroidered text from 6 D Embroidery Extra and even used one of the so-called Super Designs that are available in the form of a pin. Super Designs are special in that they for example can be altered in size, so there are lots of opportunities. To get the text to appear quite clearly, I've used a matte thread – a regular sewing thread and stitched twice. The Mobile case I will sew is the same as I have shown in this tiny "tutorial". 

1                                 2                                 3   


6 D Embroidery Extra is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment