Friday, June 5, 2015

Can you tell … - 2


Jag tycker att det är så häftigt att kunna sätta budskap på det jag syr. Som t.ex. detta att jag gillar att sy.
I think it's so cool to be able to put messages on what I sew. As e.g. this that I love to sew.
För att förstärka det ytterligare så har jag även broderat andra sidan av mobilfodralet med ett symönster. Detta och några andra ni kommer att få se är från en kollektion som heter ”Vintage Sewing”. Redwork liknande broderier är så häftiga. De ger ett gammaldags utseende samtidigt som de går fort att sy.
To strengthen further, I have also embroidered the other side of the mobile pouch with a sewing related pattern. This and some other you will see are from a collection called "Vintage Sewing". Redwork-like embroideries are so cool. They give a vintage look while they are quick to sew.
Nu behöver man ju inte sy dem i rött utan man kan som jag gjort brodera dem i en ljusgrå matt nyans (vanlig sytråd). Andra sidan blev en nåldyna med knappnålar i för att matcha…
Now, one can not only sew them in red, but you can as I have done embroider them in a light gray matte shade (regular thread). The other side became a pincushion with pins in order to match ...
…första sidan.
... the first side.
Att sedan lägga till ordet PIN – som jag gjort i 6 D Embroidery Extra och Letter – gör ju att vi får en dubbel symbolik.
Then add the word PIN - as I have done in 6 D Embroidery Extra and Letter - makes us have a dual symbolism.
6 D Embroidery Extra is from Husqvarna Viking
Designs: Vintage Sewing is from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment