Thursday, June 4, 2015

Plastic and fake leather

De andra två “tygerna” jag köpte i går var ett ”konstlädertyg” och ett ”plast tyg” .
Det första tyget är ett konstlädertyg. Det tänkte jag inte sy en väska av - fast varför inte? Nåväl, min tanke är att göra olika detaljer av detta till brosch, halsband etc.
The other two "fabrics" I bought yesterday was a "fake leather fabric" and a “plastic fabric”.
The first fabric is a "fake leather fabric". I did not intend to sew a bag of that - but why not? Well, my thought is to make different parts of this for a brooch, necklace, etc.


Plasten är sådan man kan sy i och jag tänkte försöka mig på en liten väska/necessär i plast eller åtminstone en sida så man kan se vad man har i den. Kanske kan jag använda samma idé som min ”ITH” väska. Fast när jag tänker efter får jag nog modifiera stegen en aning.
The plastic is one you can sew in and I was thinking of making small bag/cosmetic bag in plastic or at least one side so you can see what is in it. Maybe I can use the same idea as my "ITH" bag. Though when I think about it I'll probably have to modify the steps slightly.


No comments:

Post a Comment