Friday, July 24, 2015

Sewing Machine with a Motif of your choice – 1


Ibland undrar jag hur min symaskin skulle se ut om jag själv fick bestämma motiv, utsmyckning och färg.
Med största säkerhet skulle den vara svart och vit men vilket mönster – ja det vet jag inte just nu. Men jag tänkte att vi skulle designa vår egen symaskin och det genom att utnyttja lite av de färdigheter som ni lärt er om ni följt min blogg den senaste tiden.
Vad tycker ni om den här disktrasan med en alldeles unik symaskin som jag till och med gjort ett tillägg på.
Allt detta är gjort i 6 D Embroidery Software. Närmare bestämt i modulerna 6 D Design Creator och 6 D Embroidery Extra.
Vill ni också designa er symaskin? Då hoppas jag att ni följer nästa avsnitt i denna serie.
Sometimes I wonder how my sewing machine would look like if I myself could choose motive, ornamentation and color. Almost certainly it would be black and white but the pattern – well I do not know right now.
But I thought we were going to design our own sewing machine and that by using some of the skills you learned if you followed my blog recently.
What do you think about this dishcloth with a very unique sewing machine that I even made an alteration to. All this is done in 6 D Embroidery Software. In the modules 6 D Design Creator and 6 D Embroidery Extra.
Would you also design your own sewing machine? I hope that you follow the next part in this series.

6 D Embroidery Software (6 D Premiere) from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment