Thursday, September 24, 2015

A,B,C,D……………….

Nej det är ingen barnvisa eller bokstavsvisa. Det är en del beteckningar på mina symaskinfötter. En har till och med R och det är den fot jag brukar använda till broderi. Nu var det nämligen som så att jag lyckats ha bort min R fot. Det skulle inte förvånat mig om jag lagt den på bordet och den kan ha glidit ner i papperskorgen, eller så hittar jag den väl nu när jag fått den jag beställt.
No it is not a children's song or an alphabetical song. These are some “names” on my sewing machine feet. One even has a R and it is the foot I usually use for embroidery. Now it was like this that I managed to loose my R foot. It wouldn't surprise me if I put it on the table and it may have slipped down into the trash, or perhaps I’ll find it now that I got the one I ordered.

No comments:

Post a Comment