Friday, October 30, 2015

54 days left..

Nu är det bara 54 dagar kvar till julafton. Tiden går fort – fortare än man tror. Därför har jag börjat lite smått med julsömnaden.
Här i ett klassiskt korsstygnsmotiv från en kollektion som heter ”Nordish Cross Stitch”.
Jag har valt att brodera på en disktrasa och texten God Jul har jag gjort i mitt Embroidery Software Premier+ Ultra. Disktrasan är från IKEA.
Jag har faktiskt ytterligare ett projekt från denna kollektion på gång, nämligen ett par nya köksgardiner. Jag har klippt ut tyget och förhoppningsvis hinner jag göra detta i helgen.
Now it's just 54 days left until Christmas Eve. Time flies – faster than you think. That is why I started a bit slowly with Christmas sewing.
Here in a classic cross-stitch motif from a collection called "Nordish Cross Stitch". I chose to embroider on a sponge washcloth and the text God Jul (Merry Christmas in English) I have done in my Embroidery Software Premier + Ultra. The sponge dishcloth is from IKEA.
I actually have another project from this collection in the pipeline, namely a couple of new kitchen curtains. I have cut out the fabric and hopefully I have time to do this this weekend.

Embroidery Software Premier+Ultra is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment