Tuesday, October 6, 2015

Ghosts? - 2

Att göra spöken är inte så svårt :-) Jag hade tänkt att göra ett applikationsspöke med ett lager kristallorganza ovanpå - för att få ett litet skimmer i mörkret när lampan lyser.
Eftersom mitt 6 D Embroidery Software innehåller många cliparts så fanns det två olika spöken att välja på. Jag har valt att göra min design i 6 D Design Creator.
Nu kan man lägga ner massor av arbete eller göra det superenkelt som jag gjort.
Making ghosts is not that hard :-) I was going to make an appliqué with a layer of crystal organza on top of the ghost - to get a little glow in the dark when light is on.
Since my 6 D Embroidery Software contains many clipart there were two different ghosts to choose from. I have chosen to make my design in 6 D Design Creator.
Now you can put down lots of work or make it dead easy that I made.
Först provade jag bara med en linje av Running Stitches för att se hur det såg ut.
At first I just tried with a line of Running Stitches to see what it looked like. 
Sedan så gjorde jag om den linjen till en applikation. Det är så supersmidigt.
Ögon och mun tänker jag göra genom att klistra dit svarta paljetter. Kan det bli så mycket enklare?
Then I converted that line to an appliqué. It's just so easy.
Eyes and mouth, I intend to do that by gluing on some black sequins. Can it be much easier?

6 D Embroidery Software – 6 D Design Creator is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment