Saturday, October 3, 2015

Love baking… - 5

Nu har jag sytt min rosa disktrasa med mina rosa hjärtan och text. Varför jag valde just rosa är för att oktober är ”rosa bandet” månad. En viktig insats.
Now I've sewn my pink sponge washcloth with my pink hearts and text. Why I chose Pink is because October is "Pink Ribbon" month. An important effort.
Man kan ju stödja på olika sätt. Jag tycker att det är jättebra att om jag köper olika matvaror så kan jag välja att ta dem som också skänker en slant av det jag betalar. Många bäckar små.
One can support in a variety of ways. I think it is great that if I buy different food items, I can choose to take the ones that also donate a penny of what I pay. Many small streams.
Här ser ni slickepotten och disktrasan. I nästa blogginlägg ska ni få några tips på hur ni syr broderierna på disktransan.
Here you see the spatula and dishtowel. In the next blog post are you going to get a few tips on how you sew embroideries on the sponge washcloth.

No comments:

Post a Comment