Friday, October 23, 2015

Sewing Festival October 2015 - 1

Nu har jag kommit hem från höstens Sy Festival. Trött, framför allt i benen eftersom jag vandrat runt inne på mässan i 5 ½ timme på cementgolv.
Hur ska jag då sammanfatta mässan:
Jättemycket folk så mycket att man nästan inte kunde ta sig fram förrän det lättade lite framåt halv tre tiden. Det var nästan så att jag fick panik.
Mycket garn och jag menar jättemycket garn. Stickning verkar vara här för att stanna ett tag. Jag kommer ihåg att jag stickade jättemycket när jag var i 20 års åldern.
Now I have come home from this autumn's Sewing Festival. Tired, especially in the legs as I walked around inside the fair for about 5 ½ hours on the cement floor.
How should I then summarize the fair:
Lots of people so much that you almost could not get through until it eased slightly forward half past two. It was almost as if I panicked.
Much yarn and I mean a lot of yarn. Knitting seems to be here to stay for a while. I remember that I knitted a lot of when I was in my 20’s.
Jag köpte inte jättemycket. Det jag köpte rymdes gott och väl i shoppingkassen.
I did not buy much. What I bought was held well into the shopping bag.
En liten tjuvkik kan ni få men jag kommer att berätta mer i morgon.
A little sneak peak you can get but I will tell you more tomorrow.
Det jag missade idag var förmodligen en lång ljuvlig promenad bland nedfallna löv…
What I missed today was probably a long lovely walk among the fallen leaves ...
…och titta in i trädgårdar där man bara låtit äpplena ramla ner och ruttna på marken.
... and looking into the gardens where they just let the apples fall and rot on the ground.

1 comment:

  1. Hello Lotta, Please could you help me? I have 6D software and think I may add Embird software for cutting file will the the Basic programme do SVG? I think I may also buy some wool to some knitting this winter.

    ReplyDelete