Tuesday, October 13, 2015

Spooky evening

Det blir mörkt tidigare och tidigare. I dag när jag cyklade hem från jobbet vid 7 tiden så var det riktigt spöklikt över vattnet på bron.
Där såg jag inga spöken men här har ni mina färdiga spöken som jag haft en tutorial på den senaste veckan.
It gets dark earlier and earlier. Today when I biked home from work at 7 o'clock, it was really spooky over the water on the bridge.
I didn’t see any ghosts there but here you have my finished ghosts I had a tutorial on this past week.
Organzan brände jag bort längs kanterna och sedan klistrade jag på svarta paljetter. Jag är helnöjd över mina små spöken.
The Organza was burned away along the edges and then I glued on black sequins. I'm very satisfied about my tiny ghosts.
En rolig sak som jag noterade när jag sytt mina sista tre spöken var att baksidan såg ut som ankfötter :-)
I noticed a funny thing when I made my last three ghosts and that was that the back looked like duck feet:-)

6 D Embroidery Software – 6 D Design Creator is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment