Friday, November 27, 2015

Black Friday

Black Friday är en ganska ny företeelse i Sverige. Själv har jag inte fyndat något utan jag har letat i mina gömmor och utnyttjat det jag har.
Men svart kan jag väl bjuda på i form av att det är svart ute. Visst ser det lite spöklikt ut när månen lyser ovanför trädet?
Black Friday is a fairly new phenomenon in Sweden. I myself have not found something but I have been looking into my stash and made use of what I have.
But I can show you some black in terms of that it is black outside. Don’t you think it looks a bit spooky when the moon shines above the tree?
Svart är också färgen på de vantar jag håller på sy efter mönstret jag berättade om i gårdagens blogginlägg.
Black is also the color of the mittens I am sewing after a pattern I told you about in yesterday's blog post.
Visst verkar mönstret konstigt men faktum är att jag har sytt ett par liknande vantar tidigare och det fungerar faktiskt.
Här har jag nu sytt ena sidan och jag ska nu sy på ett hjärta. Det tänkte jag visa i mitt nästa blogginlägg hur jag gjorde.
The pattern sure seems strange but the fact is that I've sewn a pair of similar mittens earlier and it actually works.
Here I have now sewn one side and I will now sew on a heart. It thought I’d show you how I did it in my next blog post.

No comments:

Post a Comment