Thursday, November 5, 2015

Christmas Decorations 2015 - 1

Korsstygn är verkligen helt fantastiskt att sy på maskin. Man kan få i det närmaste ett handsytt utseende. Sedan är det ju upp till var och en om man föredrar att sy för hand eller på maskin. För mig är maskin det självklara valet – dels för att jag tycker det är roligt men också för att mina fingrar mår bättre av det. Här ser ni ytterligare ett exempel på ett broderi ur kollektionen ”Nordish Cross Stitch”.
Cross stitch is really wonderful to sew on an embroidery machine. You can get it to look almost handmade. Then it's up to each one if you prefer to sew by hand or machine. For me, the machine the obvious choice — partly because I think it is fun but also because my fingers feel better by it. This is another example of an embroidery from the collection ”Nordish Cross Stitch”.
Detta mönster är helt magnifikt. Jag har valt att göra det som ett hänge eller platt julkula. Det är jättelätt att göra både för hand och med Embroidery Software.
This pattern is absolutely magnificent. I have chosen to do it as a pendant or flat Christmas bulb. It's really easy to do both by hand and with Embroidery Software.
Tillsammans med min filtsnodd och lite kottar så tror jag nog att jag ska kunna hitta på något skoj.
Along with my felt yarn and some small cones I think I'll be able to do something fun from it.

Designs: “Nordish Cross Stitch” from Stickbaer.de

1 comment:

  1. Juldekorationen som Du gjort är ljuvligt vacker, tycker jag.

    Dollandesign

    ReplyDelete