Sunday, November 22, 2015

Christmas Wreath preparations - 2

Ännu en kall dag, men det är härligt för det blir så klar luft. Man märker att det är kallare väder på väg för småfåglarna är väldigt hungriga och flyger omkring för att få mat. Idag har jag färdigställt min julkrans för ytterdörren. I år är det mycket tradition och naturfärger.
Yet a cold day, but it is lovely because it becomes so clear air. You notice that there is cooler weather on the way as the small birds are very hungry and flying around to get food. Today I finished my Christmas wreath for the front door. This year it is very traditional and natural colors.
Här är den vackra julprydnaden som är från en korsstygnskollektion ”Nordish Cross Stitch”. Vill ni veta hur jag gjorde en ”fristående julprydnad” så har jag beskrivit det i dessa inlägg – 1 - 2 - 3 and 4.
Here is the beautiful Christmas ornament that is from a Cross Stitch Collection ”Nordish Cross Stitch”. Do you want to know how I made "standalone Christmas ornament" I have described it in these posts - 1 - 2 - 3 and 4.
En stor röd rosett är verkligen en julprydnad.
A big red bow is really a Christmas ornament.
Sedan använde jag kottarna och de små flugsvamparna. 
Then I used the cones and the fake Amanita fungi. 
De fina ullrosorna är verkligen jullika.
The beautiful wool roses are really Christmas like.

Designs: Nordish Crosstitch from Stickbaer.de

2 comments:

  1. Ah liebe Lotta, wie schön das ausschaut. Sehr hübsch!!!

    Liebe Grüße
    Tatjana

    ReplyDelete
  2. Very nice, Lotta! Love the natural colors with the red!

    PJ

    ReplyDelete