Saturday, November 14, 2015

Stuffed Christmas Decorations


Känner jag mig rätt så kommer det att bli mycket rött och mycket jul i min blogg den närmaste tiden.
Här ser ni ett par jättesöta små tomtestövlar. Det var de jag fyllde med vadden från kudden jag berättade om i mitt förra inlägg.
If I know myself there will be a lot of red and a lot of Christmas in my blog in the near future.
Here you see a couple of really cute little Santa boots. They were the ones I filled with batting from the Pillow I told you about in my last blog post.

De var så snabba och söta att jag faktiskt sydde två par – och jag gjorde faktiskt så att jag spegelvände broderiet på två av stövlarna så att jag skulle få en höger och en vänsterstövel.
They were so quick and cute that I actually sewed two pair – and I did, in fact, mirror the embroidery on two of the boots so that I would have a right and a left boot.
Designs: Weihnachts Spielereien (Christmas Toys) from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment