Tuesday, December 15, 2015

Felt earbud holder

Eftersom jag köpte en bit röd hobbyfilt så har jag sytt en hel del av det. Det senaste tillskottet är en hållare till headsetet till min mobiltelefon.
Because I bought a piece of red hobby felt I have made a lot of it. The latest addition is a holder for the earbuds for my cell phone.
Modellen är samma som den jag gjorde i somras, med skillnaden att jag gjort en fyllyta av den nya ”Curved Crosshatch Fill”.
The model is the same as the one I did last summer, with the difference that I made a fill pattern of the new "Curved Crosshatch Fill".
Den blev precis så varm och gosig som man kan associera med vinter.
It was just as warm and cuddly as you might associate with winter.

1 comment:

  1. Denne var både koselig og praktisk! Likte godt quiltingen din :)

    ReplyDelete