Saturday, December 19, 2015

Key ring Holder - 1

Så här med 4 dagar kvar till julafton (ja, jag räknar inte idag) så kan du fortfarande hinna göra några snabba och praktiska små julklappar. Den här nyckelringshållaren till exempel tog inte många minuter att vare sig göra eller sy.
With 4 days left until Christmas Eve (well, I did not count today), you may still have time to make some quick and practical small gifts. This key ring holder, for example, did not take many minutes to either make or sew.
Jag har sytt den här lilla nyckelringshållaren av det fusk skinntyg jag köpte i går. Den är fodrad med grå filt.
I have made this little key ring holder of fake leather fabric I bought yesterday. It is lined with gray felt.
Nu misstog jag mig lite på storleken på själva nyckelringen så jag hade ju kunnat göra den några millimeter mindre bred. Men på det stora hela blev den precis som jag tänkt mig.
Now I mistook myself a little on the size of the key ring so I could have made it a few millimeters less wide. But on the whole, it became just as I imagined.
Jag ska skriva ihop en instruktion så ni också kan göra en likadan i Premier+ Embroidery Software. Jag misstänker dock att det kommer ta mig 5 ggr så lång tid som det kommer ta för er att stygnsätta och sy den.
Titta in till bloggen lite senare idag för den första delen.
I'll write an instruction so you too can make a similar in Premier + Embroidery Software. However, I suspect that it will take me 5 times as long as it will take for you to digitize and sew it.
Please check back later today for the first part.

No comments:

Post a Comment