Monday, December 21, 2015

”Leather” Earbud Holder - 1

Eftersom en bit på ca 25 cm av fusklädret jag köpte räcker till väldigt många små saker så har jag även beslutat att sy en hållare till mina hörlurar. Jo, jag har flera par. Ett par hemma, ett par i väskan och ett par på jobbet. Det blir så jobbigt annars om man glömmer dem.
As a piece of about 25 cm of the fake leather I bought is enough to do a lot of little things, I have also decided to sew a holder for my earbuds. Well, I have several pairs. A couple at home, one pair in the bag and another pair at work. It gets so hard otherwise if you forget them.
Jag fodrade den med grå hobbyfilt och använde mina Prym Color Snaps som knapp.
Denna är också mycket, mycket lätt att göra och här sydde jag faktiskt på hobbyfilten med vanlig symaskin. Som vanligt kommer jag berätta hur ni ska göra denna i Premier+ Embroidery Software.
I lined it with grey hobby felt and used my Prym Color Snaps as a button.
This one is also very, very easy to make and here I actually sewed on the hobby felt with a regular sewing machine. I will tell you how to make it in Premier+ Embroidery Software.
Premier+ Embroidery Software is from Husqvarna Viking

3 comments:

  1. Tack för din länkning och den inspiration du ger oss idag på Visa och Brrätta måndag samt en God Jul med Bambikram

    ReplyDelete
  2. Tack för din länkning och den inspiration du ger oss idag på Visa och Brrätta måndag samt en God Jul med Bambikram

    ReplyDelete
  3. Så enkel, og så funksjonell sak til øretelefonene. Den ideen vil jeg lagre på min Pinterst tavle. :-)

    ReplyDelete