Wednesday, February 24, 2016

Eggs in the grass - 1

I helgen fick jag en idé. Det är snart Påsk och ”vad är Påsk” mer än ägg, kycklingar och påskharar? Ja, nu ser jag det inte i ett religiöst perspektiv utan mer i utsmyckning och sömnad.
Ni har säkert vid det här laget förstått att jag gillar att göra saker i mitt Premier+ Ultra Embroidery Software och i helgen fick jag alltså idén att göra ett ”Motif” i form av ett ägg i gräs.
Det fina med ”Motifs” är att man kan använda dem som utsmyckande istället för en design. Exempelvis på en rad.
This weekend, I got an idea. It will soon be Easter and "What is Easter" more than eggs, chicks and Easter bunnies? Well, now I don’t see it in a religious perspective but more in decorating and sewing perspektive.
You probably have by now understood that I like to do things in my Premier+ Ultra Embroidery Software and this weekend I had the idea of making a "Motif" in the form of an egg in the grass.
The beauty of "Motifs" is that you can use them as embellishments rather than a design. For example, on a line.
Eller som en bård runt en grytlapp kanske. Nåja vi får se vad det kan bli och hur utformningen exakt kommer att vara. Först måste jag bara hitta något sött motiv till mitten av grytlappen.
Or as a border around a potholder maybe. Oh well, we'll see what it can be and how exactly the design will be. First I have to just find some nice design for the middle of potholder.

Premier+ Embroidery Software is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment