Sunday, February 14, 2016

Labels - 2

Det fanns ytterligare några inköp som jag gjorde på IKEA som jag inte visat och det var ett par enkla svarta tofflor. Först hade jag inte tänkt göra något mer med dem än att just ha dem som tofflor. Men när jag sedan broderade etiketterna jag visade i går så fick jag en idé och så här blev resultatet.
There were a few more purchases that I made at IKEA that I did not show, and it was a pair of simple black slippers. First, I had not intended to do anything more with them than to just have them as slippers. But when I then embroidered the labels I showed yesterday I got an idea and this was the result.
Snyggt, snyggt, snyggt – tycker i alla fall jag.
Neat, neat, neat – at least that’s what I think.
Visst är skillnaden stor? I nästa blogginlägg ska jag visa er hur jag gick tillväga.
Isn’t the difference significant? In the next blog post I'll show you how I made it.

Designs: #289 Labels in the Hoop Hoop is from Husqvarna Viking

No comments:

Post a Comment