Saturday, March 5, 2016

Happy Easter Bunnies - 2

Så här använde jag min lilla söta kanin som jag visade upp i gårdagens blogginlägg. Det blev en dörrkrans.
This is how I used my little cute rabbit that I showed in yesterday's blog post. I used it for a spring door wreath.
Tyvärr så är det väldigt regnigt och blött ute vilket gör att tyg kanske inte är det allra lämpligaste att ha ute så jag började med att pensla på ett lager decoupage lim för textil. Det ger en skyddande yta.
Unfortunately, it is very rainy and wet here which makes fabric not being the most appropriate to have outside so I started with brushing on a coat of decoupage glue for textiles. It provides a protective finish.
Därefter så fick det torka och slutligen pressade jag på tyget igen.
Then I left it to dry and finally I pressed on the fabric again.
Lite snöre i rosa och grönt från IKEA lindades om kransen.
Some ribbon in pink and green from IKEA was wrapped around the wreath. 
Det ser nästan ut som gräs med blommor.
It almost looks like grass with flowers.
Sedan limmades kaninen fast med lim från en limpistol. Nu är det bara att hänga den på ytterdörren.
Then the rabbit was glued onto the wreath with glue from a glue gun. Now I just have to hang it on the front door.

Designs: Happy Hasis ITH from Stickbaer.de

No comments:

Post a Comment