Saturday, March 12, 2016

Pink spring house - 2

Så här blev mitt rosa vårhus som jag visade i gårdagens blogginlägg. Mycket rosa, mycket ljus och fräscht som våren. Har ni sett den söta lilla kaninen som tittar ut genom fönstret?
I’ve started to sew a pink spring house that I showed in yesterdays’ blog post. A lot of pink, a lot of light and fresh as the spring. Have you seen the cute little rabbit that looks out the window?
Tulpanerna har blommar fast inte hos mig. Vi får se om mina röda tulpaner överlever eller om rådjuren äter upp dem.
The Tulips are blooming but not here where I live. We'll see if my red tulips will survive or if the deer eat them up.
Kanske är detta ett äppelträd med rosa blommor även om det i dagsläget är lite tidigt för det.
Perhaps this is an Apple tree with pink flowers even if it is a little early for that.
Välkommen Våren säger jag.
Welcome Spring, I say.

Design: Spring Welcome House from Stickbaer.de

4 comments:

  1. Replies
    1. Tack ja det blev verkligen supersött :-)

      Delete
  2. Love your cute little spring banner, Lotta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Pamela. Yes it is a very cute little project to renew areas of walls.

      Delete