Thursday, April 21, 2016

Calm morning

Jag älskar morgonen. Jag kliver oftast upp ganska tidigt och avnjuter en lugn och stilla frukost. På sommaren eller när det blivit ljust går jag gärna ut i trädgården ett tag. Ibland ser man koltrasten som går på gräsmattan och letar mask.
I love the morning. I usually go up pretty early and enjoy a peaceful and quiet breakfast. In the summer or when it is lighter I go out into the garden for a while. Sometimes you can see the Blackbird on the lawn looking for worms.
Rödhaken är också en liten återkommande gäst.
The Robin is also a recurring guest.
I morse öppnade jag en av mina tyglådor och hittade då detta tyg. Det var ett av de allra första jag köpte när jag började med quiltning. Tänk vad tiden går.
This morning I opened one of my drawers and then found this fabric. It was one of the very first things I bought when I started quilting. Imagine what time flies.


No comments:

Post a Comment